عجيب ترين قاب هاي محافظ ساخته شده براي آيفون !
متن دلخواه شما
آخرین اخبار تکنولوژی و جدیدترین برنامه های دانلود برنامه و بازیها
پنج شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 9:40 | بازدید : 1532 | نوشته ‌شده به دست رخـــشـــانـــی | ( نظرات )

عجيب ترين قاب هاي محافظ ساخته شده براي آيفون !

پیامک‌ها یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های موبایلی هستند که روزانه میلیاردها بار از آن‌ها در جهان استفاده می‌شود. آیا می‌دانید یک فرد عادی در طول عمر خود به طور متوسط چند کلمه با پیامک ارسال می‌کند؟ مؤسسه Net Voucher Codes به این سوال پاسخ داده است.


به حرفام گوش می‌کنی؟

واقعا به هیچ وجه نمی‌توان قبول کرد که این قاب احمقانه نیست! تصور کنید چنین چیزی را در خیابان یا در محل کارتان کنار گوشتان بگیرید، مطمئنا باشید تا چند سال آینده مضحکه خاص و عام خواهید بود! با چنین گوش بزرگی کنار صورتتان شبیه کسانی خواهید شد که در حال استراق سمع حرف‌های دیگران هستند!

سیری در قالب یک قاب محافظ

البته ایده اصلی ساخته شدن این قاب بر اساس سیری بوده و قراره است که شخصیتی که در تصویر می‌بینید بیانگر سیری دستیار شخصی آیفون شما باشد. البته قابل کتمان نیست که بیشتر شبیه آرنولد در سری فیلم‌های ترمیناتور شده است.اما نکته اصلی که باقی می‌ماند این است که سازندگان آن هنگام تولید این محصول چرا به فکر این نبوده‌اند که این قاب کل گوشی را خواهد پوشاند و مانع دسترسی شما به صفحه نمایش خواهد شد!؟

برای خنده بریم زندان!

تصور کنید در خیابان در حال قدم زدن هستید و ناگهان فردی را میبنید که اسلحه ای را کنار گوشش گرفته و در حال صحبت کردن است! اگر به سادگی از کنار این قضیه رد نشوید، مطمئنا با پلیس تماس خواهید گرفت.مطمئن هستم که سازندگان این محصول نیز چنین تفکری را داشته‌اند، یعنی این که شما را با این قاب تحویل قانون بدهند، چون کمی غیر قابل باور است که چند کوته‌فکر چنین قابی را بدون قصد خاصی ساخته باشند!

دستمو بگیر تو دستت آیفون!

مطمئنا حس خوبی دارد وقتی شما همراه با فرد خاصی دست در دست در پیاده‌روها قدم بزنید، نه؟ سازندگان این قاب نیز ظاهرا آدم‌های با محبتی بوده‌اند و لطف کرده‌ و برای زمان‌های تنهایی شما همدم مصنوعی اندیشیده‌اند.البته نمی‌دانم چرا انقدر این دست کوچک است ، بیشتر شبیه دست یک فرد ۱۲ ساله است که قصد دارد شما را از تماس گرفتن باز دارد. شاید قرار است دست در دست یک بچه بگذارید!؟

خرچنگ با دوغ و آیفون اضافه!

این قاب شاید به درد سفرهای کنار دریا بخورد! حداقل به درد ترساندن دیگران می‌خورد، یا اگر کمی آشپزی بلد باشید میتوانید با بردن مواد مورد نظر همراه خود غذای خوشمزه‌ای درست کنید. حتی تصور اینکه این قاب چندش‌آور را کنار گوشتان بگیرید هم سخت است، چه برسد به وقتی که بخواهید یک ساعت نیز با گوشی خود Fruit Ninja بازی کنید.در ضمن اگر خدایی ناکرده این محصول را خریداری کردید خواستان باشد که آن را در یک رستوران بر روی میز نگذارید، ممکن است که گارسون آن را اشتباهی به عنوان غذا به داخل آشپزخانه ببرد.

چطوری گوشی را دو انگشتی بردارید!

با کمک این قاب می‌توانید با حرکت دادن دو انگشت خود به داخل این بینی مجازی به راحتی آیفون را بلند کنید و کنار گوشتان بگیرید.فکر کنم این محصول برای کسانی که دلشان می‌خواهد در یک جشن تولد مضحکه عام و خاص باشند و دل حضار را شاد کنند، محصول بسیار مناسبی است.

خوره بازی‌ها به گوش باشید

واقعا کسی نمی‌تواند این حقیقت را کتمان کند که کنسول پلی‌استیشن یک سونی دنیای بازی را متحول کرد. همه ما خاطرات عجیبی را با این کنسول داشتیم ، چه شب‌ها که کل فامیل دور هم جمع میشدیم و Metal Slug و Fifa 98 بازی می‌کردیم!سازندگان این قاب محافظ نیز یاد نوستالژی‌های ما کرده‌اند و این محصول خوش دست! و جمع و جور! را ساخته‌اند. البته معلوم نیست با استفاده از این قاب، گوشی شما هنوز اپل می ماند یا تبدیل به یک اکسپریا سونی می‌شود؟

آیفونی در قامت نهنگ

موبی دیک را یادتان هست؟ داستان نهنگ و ملوان؟ خب اگر عاشق موبی دیک هستید مطمئنا این قاب برای شما ساخته شده است، فقط سوال اصلی نویسنده این است که این قاب دقیقا کجای جیب جا می‌شود و کاربر چگونه باید با برآمدگی های این قاب کنار بیاید؟مطمئنا بعد از ساخت این قاب تعداد کثیری از کاربران آیفون به گوشی‌هایی روی خواهند آورد که به راحتی از جیب خارج می‌شوند!

خلافکاری حال کن!

شما هم اگر عاشق پنجه بوکس هستید، مطمئنا از این محصول خوشتان خواهد آمد! البته نمی‌دانم دلتان می آید که محصولی لوکس همچون آیفون را به پنجه بوکس خود تبدیل کنید؟! به هر صورت محصولاتی همچون تلفن‌های قدیمی نوکیا هنوز کم و بیش در بازار ایران پیدا می‌شوند و می‌توان از آنها به عنوان پاره آجر استفاده کرد!




:: موضوعات مرتبط: اخبار , موبایل , اپل , دانستنیها , تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب